Intrebari frecvente
În cât timp îmi ajunge comanda?
Procesăm comenzile de Luni până Vineri de la ora 07:00 la 15:00.
Comenzile plasate înainte de ora 15:00 ajung la destinație în următoarea zi sau cel mult 48h, în cazul în care nu apar alte obstacole sau neplăceri.
Toate problemele care tin de noi sau onorarea comenzii vor fi comunicate in cel mai scurt timp clientului daca apar.
Cum pot să schimb adresa de livrare?
În momentul în care plasezi comanda, poți să alegi orice adresă de livrare.
Dacă dorești ca adresa de livrare să fie schimbată după ce comanda a fost plasată, te rugăm să ne contactezi.
Telefon: 0726 535 230
Email: contact@altrix.ro
Cum pot să-mi urmăresc comanda?
Pentru fiecare comandă pe care o expediem iți trimitem un email la adresa furnizată în momentul plasării comenzii cu Nr. AWB și numele curierului care o vă livra.
Urmărește instrucțiunile din email pentru a putea să urmărești comanda în timp real.
Nu ai primit emailul pentru urmărirea comenzii?
Trimite-ne un email la contact@altrix.ro cu numărul comenzii și numele tău pentru a afla statusul și locația comenzii tale.
Îmi veti păstra datele cardului?
Toate platile cu cardul sunt procesate de catre Shopify Payments. Nici noi, nici Shopify Payments nu putem vedea sau salva datele cardului tau bancar.
Aveți alte taxe ascunse?
Nu, pretul pe care l-ai vazut la finalizarea comenzii este pretul final pe care trebuie sa il platesti, fara alte costuri sau taxe ascunse.
Produsele mele vin într-un singur colet?
Da, produsele vor fi plasate toate într-un singur colet.
În cazul în care este imposibil că toate produsele să încapă într-un singur colet, o să primești mai multe colete împreunate în aceeași livrare.
Ne asigurăm că nu exista nici o șansă că acestea să se desperecheze sau piardă iar curierul vă știi mereu câte colete sunt pentru livrarea respectivă și dacă ea este completă.
Suntem la dispozitia ta!
Ai o intrebare?
Date de contact:
Support: contact@ALTRIX.RO
Telefon: 0726 535 230